вівторок, 7 квітня 2020 р.

Самоосвіта




   
з/п
Дата
Зміст   роботи
Час роботи
Примітки
       1.
12.03.
2024

-         Створення  «групи»  у  Viber  для учнів групи №19.
-         Перекличка з учнями та перевірка  стану їх  здоров’я (дистанційно як класний керівник).
-         Розміщення в соціальній мережі Viber та на власному сайті «Уроки словесноті» завдань з української мови та літератури для учнів І курсу груп № 11, №12, №13 та учнів ІІ курсу груп №21, №22, №23  (щотижнево на період карантину та згідно розкладу).
-         Робота з учнем, позбавленим батьківського піклування та з учня-ми-сиротами,  які перебувають у гуртожитку ліцею на час карантину.
-         Онлайн консультація для батьків та учнів (Навчання в дистанційній  формі) «Організція  робочого місця  та дозвілля учня на час карантину».
-          Розробка  завдань з української мови та літератури для учнів  І курсу груп № 11, №12, №13 та учнів ІІ курсу груп №21, №22, №23  на період карантину.
9.00 – 10.00



10.00 -11.30



11.30 –12.30


  








12.30 - 13.30






13.30 –14.30




14.30 – 17.00



       2.
13.03.
2024

-          Перекличка з учнями групи № 18 та перевірка  стану їх здоров’я
-          Навчальні заняття згідно розкладу та індивідуально.
-          Інформація для учнів та батьків «Як запобігти коронавірусу?»
(Розміщення в групі соціальної мережі  Viber)
-          Упорядкування папки виховних  заходів  класного керівника.
-          Пошук ресурсів для здійснення онлайн- навчання.
-          Огляд навчальної літератури на каналі YouTube
-          Ознайомлення з платформами Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro ( і подібними).
-          Пошук й ознайомлення з переліком вебресурсів, необхідних для забезпечення дистанційного навчання
-          Виготовлення дидактичного матеріалу
-          Розробка власних завдань для учнів на самостійне опрацювання.
-          Створення електронних конспектів для навчання учнів у дистанційному режимі
-          Індивідуальні консультації для окремих учнів, відповіді на запитання   у телефонному режимі.
8.00 – 9.00



9.00 -12.00


12.00 –12.30




12.30 –13.30


13.30 –17.00



      3.
16.03 – 03.04.2024
-          Перекличка з учнями групи № 18 та перевірка  стану їх здоров’я
-          Навчальні заняття згідно розкладу та індивідуально.
-          Інформація для учнів та батьків  групи №18. Випуск інформацій-ного бюлетеня, розміщення в групі соціальної мережі  Viber «Інструкції адміністрації ліцею для учнів та їх батьків». Спілкування з батьками та учнями у телефонному режимі (за потреби)
-          Пошук ресурсів для здійснення онлайн- навчання.
-          Огляд навчальної літератури на каналі YouTube
-          Ознайомлення з платформами Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro ( і подібними).
-          Пошук й ознайомлення з переліком вебресурсів, необхідних для забезпечення дистанційного навчання
-          Виготовлення дидактичного матеріалу.
-          Розробка власних завдань для учнів на самостійне опрацювання.
-          Створення електронних конспектів для навчання учнів у дистанційному режимі
-          Індивідуальні консультації для окремих учнів, відповіді на запитання   у телефонному режимі та Viber.

8.00 – 9.00

9.00 -12.00

12.00 –13.00








13.00 –17.00



          4.         
06.04. -24.04.2024
-          Перекличка з учнями групи № 18 та перевірка  стану їх здоров’я.
-          Проведення «Хвилинки-цікавинки»;
-          Пошук в Інтернеті учнями групи картинок для підняття настрою; конкурс на найсмішнішу та оригінальнішу.
-          Контроль за організацією  навчання,  дозвілля учнем, позбавленим батьківського піклування та з учнями-сиротами,  які перебувають у гуртожитку ліцею на час карантину.
-          Спілкування  з майстром виробничого навчання (за потреби).
-          Навчальні заняття згідно розкладу та індивідуально.
-          Інформація для учнів та батьків  групи №18. Випуск інформацій-ного бюлетеня, розміщення в групі соціальної мережі  Viber «Інструкції адміністрації ліцею для учнів та їх батьків». Спілкування з батьками та учнями у телефонному режимі (за потреби)
-          Пошук ресурсів для здійснення онлайн- навчання.
-          Огляд навчальної літератури на каналі YouTube
-          Ознайомлення з платформами Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro ( і подібними).
-          Пошук й ознайомлення з переліком вебресурсів, необхідних для забезпечення дистанційного навчання
-          Виготовлення дидактичного матеріалу.
-          Розробка власних завдань для учнів на самостійне опрацювання.
-          Створення електронних конспектів для навчання учнів у дистанційному режимі
-          Індивідуальні консультації для окремих учнів, відповіді на запитання   у телефонному режимі та Viber.
-           

8.00 – 9.00

























9.00 -12.30

12.30 –13.00








13.00 –17.00





"ЗАТВЕРДЖЕНО"

Заступник директора з НР

___________  О.В. Олізько




Індивідуальний план самоосвіти

 вчителя початкових класів 

Шарої Ірини Михайлівни

на2023 - 2024 календарний рік

1.

Опрацювання методичних рекомендацій, вивчення державного стандарту для початкової ланки. Ознайомлення із вимогами до календарного планування та організації виховної роботи.

січень


2.

Складання календарного планування. Погодження календарного планування.

січень


3.

Вивчення методики проведення різнотипних уроків. Вивчення психологічних особливостей учнів . Визначення рівня вихованості учнів та їх ціннісного ставлення до людини.

січень


4.

Формування навичок самоаналізу уроку. Організація роботи з обдарованими дітьми.

січень


5.

Ознайомлення із правилами, які допоможуть ефективно провести індивідуальну.  Оpганізація індивідуальної роботи з батьками.

лютий 


6.

Методика стимулювання навчально- пізнавальної діяльності учнів. Організація індивідуальної роботи з учнями, які засвоюють навчальний матеріал на початковому рівні. Покращення знань, умінь та навичок з нової програми НУШ.

лютий


7.

Відвідування уроків досвідчених вчителів .    

Лютий


8.

Ознайомлення та вибір підручників для 10 класу.


лютий



9.

Ознайомлення та вибір підручників для 11 класу.

лютий


10.

Виступ засіданні МО на тему «Відбір підручників для 10 - 11го класу - НУШ»

лютий


11.

Підготовка відкритих уроків та позакласних заходів. Родинне свято до Дня 8 березня.

березень


12.

Складання індивідуального плану самоосвітньої діяльності на 2025 календарний рік.


березень


13.

1.Участь у вебінарах


березень

сертифікати

14.

Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти. Закон «Про повну загальну середню освіту»

березень


15.

Підготовка до НУШ . 

 Опрацювання документації НУШ. (Типова освітня програма. Державний стандарт )

Протягом року


16.

Повторення критеріїв оцінювання. 

Опрацювання фахової літератури.

квітень


17.

Опрацювання фахової літератури: «Інклюзивна освіта в початковій школі», «Психологічний супровід інклюзивної освіти».
Квітень


18.

Аналіз роботи  учнів як класного керівника протягом року.

травень


19.
Аналіз роботи за рік.
Червень

20.

Відвідування районних конференцій та семінарів із метою підвищення професійного рівня

протягом року


21.

Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

Протягом року


22.

Доповнення папки самоосвіти новою методичною літературою.


протягом року







Немає коментарів:

Дописати коментар